Nasz sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Korzystając ze sklepu https://www.bto.pl/ wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
BTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄrealizuje projekt pt.„Wdrożenie innowacyjnego pakietu akumulatorowego z zarządzaniem cieplnym: BTM-Pack (Battery Pack with Thermal Management).” w ramach działania 3.2 Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, poddziałania 3.2.1 Badania na rynek w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020.
Cele projektu:
Celem projektu jest wdrożenie innowacyjnego w skali międzynarodowej pakietu akumulatorowego – BTM-Pack, który wyposażony będzie w system zarządzania energią. Realizacja projektu umożliwi wprowadzenie na rynek innowacji produktowej o niespotykanych obecnie na rynku cechach.
Planowane efekty:
Dzięki realizacji projektu BTO uzyska przewagę konkurencyjną i znacznie zwiększy swoją sprzedaż. Realizacja projektu umożliwi wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania o unikalnych właściwościach w postaci pakietu akumulatorowego, który znajdzie zastosowanie w wielu branżach.
Wartość projektu: 1 878 835,70 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 840 290 zł
BTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
realizuje projekt pt.
„Opracowanie skalowalnego systemu akumulatorowego nowej generacji /EXERGY PACK/ (EP)”
w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 1.2: Sektorowe programy B+R IUSER, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Celem projektu jest opracowanie innowacyjnego systemu akumulatorowego nowej generacji EP przeznaczonego dla skalowalnych zasobników energii i układów zasilania w motoryzacji.
Efektem projektu będzie technologia skalowalnego systemu akumulatorowego nowej generacji EP charakteryzującego się nowością w skali międzynarodowej w kontekście posiadanych przez niego nowych cech oraz funkcjonalności względem produktów konkurencyjnych.
Wartość kosztów kwalifikowanych: 5 051 021,47 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 3 825 529,32 zł
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------BTO Sp. z o.o.
realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
Zaawansowany system zarządzania energią cieplną w pakietach akumulatorów litowych
Celem projektu jest otrzymanie ulepszonego pakietu akumulatorów z systemem zarządzania cieplnego.
Projekt polega na opracowaniu znacząco ulepszonego wyrobu. Produktem bazowym jest pakiet akumulatorowy produkowany przez "BTO Sp z o.o." stosowany m.in. w skuterach elektrycznych i wózkach inwalidzkich. Ulepszony pakiet, przy zachowaniu parametrów elektrycznych i dotychczasowej funkcjonalności będzie gotowym produktem do zastosowań we wspomnianych pojazdach małogabarytowych. Drugim kluczowym obszarem zastosowań ulepszonych pakietów jest wykorzystanie ich jako komponenty modułowe do integracji w znacznie większych zasobnikach energii dedykowanych między innymi dla pojazdów elektrycznych i systemów zasilania awaryjnego.
Wartość projektu: 477 650.00 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 310 880.00 PLN---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BTO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością realizuje projekt pt. „Opracowanie innowacyjnej technologii nowej generacji systemu akumulatorowego Eco B-Pack (Ecological Battery Pack System)” w ramach działania 1.2 Poddziałanie 1.2.2 Projekty B+R Przedsiębiorstw w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Cele projektu: Celem projektu jest opracowanie innowacyjnej technologii umożliwiającej produkcję energooszczędnych i wydajnych modułów bateryjnych do tworzenia złożonych systemów akumulatorowych oraz uzyskanie możliwości szybkiego konfigurowania akumulatorów jako zasobników energii w produkcji elementów użytku codziennego.
Dzięki realizacji projektu firma zyska przewagę w zakresie wprowadzenia na rynek produktu eliminującego obecne problemy związane z akumulatorami litowo-jonowymi odpowiadając na zapotrzebowanie rynku producentów w zakresie magazynów energii elektrycznej.
Wartość projektu: 922 046,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 699 348,20 zł
Informacje o składaniu ofert:Postępowanie z dnia 17.05.2021r na przeprowadzenie audytu w poniższym projekcie, zostało anulowane.Zarząd BTO Sp. z o.o.
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 17.05.2021
na przeprowadzenie audytu w projekcie
1. Nazwa Zamawiającego
90-341 Łódź
2. Postanowienia ogólne
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu projektu: „Opracowanie skalowalnego systemu akumulatorowego nowej generacji/EXERGY PACK/ (EP)”
Audyt ma na celu weryfikację prac i założeń projektowych. Audyt obejmuje weryfikację dokumentacji dotyczącej rozliczania wynagrodzeń pracowników zaangażowanych w projekt, wydatków poniesionych na koszty operacyjne oraz usługi zewnętrzne.
Początek realizacji projektu: 01.09.2019 r.
Wartość kosztów kwalifikowanych projektu: 5 051 021,47 zł
Stopień realizacji projektu na dzień publikacji zapytania ofertowego wynosi 57% (wartość ujęta w ostatnim złożonym wniosku o płatność).
Po wykonaniu audytu Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia sprawozdania z audytu.
Audyt projektu ma obejmować weryfikację:
1) osiągnięcia celu projektu oraz zgodności realizacji projektu z umową;
2) poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej;
3) płatności wydatków związanych z projektem;
4) wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji
5) terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizację projektu;
6) sposobu monitorowania realizacji celów projektu;
7) sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej projektu;
8) przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych, w tym w zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych;
9) funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej w odniesieniu do realizacji projektu;
10) realizacji wniosków i zaleceń z wcześniejszych kontroli i audytów.
Celem przeprowadzenia audytu projektu, jest wydanie przez audytora opinii na temat:
1) wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem;
2) realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem, zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku, decyzji lub umowie;
3) poprawności dokumentowania i ujęcia operacji gospodarczych w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji księgowej.
Nazwa i kod określony przez Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Usługi audytu – 79212000-3
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
4. Termin realizacji zamówienia
5. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Weryfikacja spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega możliwość zobowiązania Wykonawcy do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków.
6.Opis sposobu obliczenia ceny oferty
7. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował, przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
Liczba punktów w kryterium „Cena brutto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert,
-------------------------------------------------------------- x 100
Wartość brutto wskazana w badanej ofercie
8. Sposób przygotowania oferty
9. Miejsce i termin złożenia oferty, osoba do kontaktu
10. Dopuszczalne istotne zmiany postanowień umowy
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego.
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie w trakcie trwania umowy stanu nadzwyczajnego, uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego.
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na wystąpienie obiektywnych przeszkód uniemożliwiających wykonanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca. W przypadku wystąpienia tego typu sytuacji, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca.
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy procedura udzielenia zamówienia ulegnie przedłużeniu ponad pierwotnie planowany czas w wyniku zmiany zapisów zapytania, wydłużenia terminu składania ofert oraz przedłużania się terminu podpisania umowy z Wykonawcą.
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których zakup jest niezbędny dla wykonania przedmiotu Umowy.
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, wystąpienia opóźnień w wypłacie dofinansowania do projektu przez Instytucję Pośredniczącą i/lub Bank Gospodarstwa Krajowego. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o płatność do czasu wypłaty dofinansowania na konto Zamawiającego.
Zmiana terminu realizacji określonego w umowie może nastąpić w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian do projektu objętego dofinansowaniem. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać zaktualizowany przy uwzględnieniu nowych zapisów zaakceptowanych przez Instytucję Pośredniczącą.
Zmiana terminu realizacji określonego w umowie może nastąpić w sytuacji niezależnej od Wykonawcy, będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas opóźnienia spowodowanego przez Zamawiającego.
W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony lub skrócony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności
W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności
Wartość wynagrodzenia określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób odpowiedni – tak aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objętego umową, który na dzień zmiany stawki podatku nie został jeszcze rozliczony.
Wartość wynagrodzenia określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w taki sposób że realizacja zamówienia na zasadach określonych w umowie groziłaby nadmierną stratą dla Wykonawcy.
Wartość wynagrodzenia określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, przy czym wynagrodzenie umowne ulegnie obniżeniu o wartość wydatków objętych rezygnacją.
11. Przetwarzanie danych osobowych
9.W przypadku zawarcia umowy lub zamówienia pomiędzy Oferentem a Zamawiającym, dane podane przez Oferenta będą przetwarzane w celu wykonania takiej umowy lub zamówienia oraz ich rozliczenia.
12. Wykaz załączników
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Dariusz Bogdański pod numerem telefonu 509513440 oraz adresem email:[email protected]
ZAŁĄCZNIKI
Formularz zgłoszeń (link do pliku: zapytanie ofertowe.pdf)
z dnia 15.11.2019
ZAMAWIAJACY:
BTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄFabryczna 2590-341 ŁódźOPIS ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów niezbędnych do realizacji badań przemysłowych, zgodnie z poniższą specyfikacją:
Mata ekranująca zakłócenia do zastosowań jako mata tłumiąca zakłócenia elektromagnetyczne w paśmie częstotliwości radiowych (RF) do 10GHz,
Ilość: 44 szt. arkuszy o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 2,5m2
Parametry techniczne:
- przenikalność magnetyczna względna powyżej 1MHz nie mniej niż 130
- wymiary gabarytowe arkusza nie mniejsze niż 20x10cm
- grubość warstwy nie więcej niż 0,2mm
- powłoka klejąca jednostronna
- znamionowy zakres pracy mat nie mniejszy niż -40C+105C
- współczynnik przewodzenia ciepła nie gorszy niż 0.2 W/mK
Kod CPV: 31731000-9 Artykuły elektrotechniczne
Tranzystory bipolarne NPN na pasmo częstotliwości radiowych (RF) obejmujące 866MHz.
Ilość: 18 sztuk.
- tranzystor NPN
- napięcie kolektor baza maks. 36V,
- napięcie kolektor emiter nie mniej niż 18V
- prąd znamionowy kolektora nie mniej niż 7.5A
- maks. moc rozpraszana nie więcej niż 70W
- zakres częstotliwości nie mniejszy niż 810-870MHz
- moc wyjściowa nie mniej niż 20W
Kod CPV: 31712355-3 Tranzystory bipolarne Darlingtona lub o częstotliwości radiowej (RF)
Moduły Tranceiverów częstotliwości radiowych (RF) w paśmie 868MHz
Ilość: 18 szt.
- częstotliwość bazowa 868.3MHz
- szerokość pasma 3dB nie więcej niż 140kHz
- typ modulacji LoRa lub FSK
- interfejs komunikacji przewodowej UART z prędkością 115200bitów/sec
- czułość odbiornika nie mniej niż 126dBm
- napięcie zasilania modułu od. 2.3V do 3.6V
- moc nadajnika nie więcej niż 20mW
- pobór prąd w odbiorze nie więcej niż 1mA,
- zintegrowana antena
Kod CPV: 31712114-2 Zintegrowane obwody elektroniczne
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy technologii, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, patenty, znaki towarowe, typy, standardy, itp. należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów zgodnie z procedurą opisaną w formularzu zamówienia.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bto.pl .
z dnia 03.07.2019
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów do badań – 1 zestaw, zgodnie z poniższą specyfikacją:
Materiały do badań – 1 zestaw:
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/10/2018
na dostawę materiałów
w ramach projektu pn. ”Zaawansowany system zarządzania energią cieplną w pakietach akumulatorów litowych”, realizowanego w ramach projektu Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Poddziałanie 2.3.2 Bony na Innowacje dla MŚP współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
BTO Sp. z o.o. ul. Fabryczna 25, 90-341 Łódź
NIP: 7261016110, REGON: 471060840, KRS: 0000215719
Cylindryczne ogniwa litowo jonowe typu 18650 (średnica max. 18,5mm wysokość max. 65,2mm), nominalna pojemność nie mniej niż 2850mAh, nominalne napięcie nie mniej niż 3,65V, max. napięcie ładowania nie mniej niż 4,20V, napięcie odcięcia nie mniej niż 2V, max. stały (ciągły) prąd ładowania nie mniej niż 2,75A, dozwolona temperatura otocznia podczas ładowania minimalny zakres: 0-450C, dozwolona temperatura otocznia podczas ładowania minimalny zakres: -20-600C – ilość 2305 sztuk
III. POZOSTAŁE WYMAGANIA:
1200 sztuk ogniw – dostawa w miesiącu styczniu 2019
400 sztuk ogniw – dostawa w miesiącu maju 2019
705 sztuk ogniw – dostawa w miesiącu październik 2019
Zamówienia będą składane partiami w terminie związania umową, a faktury będą płacone za każdą partię osobno.
W przypadku braku informacji o powyższych wymaganiach z części III. na ofercie, Zamawiający przyjmuje, że są one zgodne z wymaganiami wskazanymi w zapytaniu.
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów skutkować będzie odrzuceniem oferty z przyczyn formalnych.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
W przypadku przedstawienia takiej samej ceny, przez co najmniej dwóch dostawców, Zamawiający wezwie Dostawców do ponownego przedstawienia cen.
Na prośbę Oferentów przedstawiony zostanie protokół z podsumowania ofert, w którym ceny zostaną przeliczone zgodnie z poniższą regułą (0-10 pkt):
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: max. 14 dni kalendarzowych od dnia zamówienia. Zamówienia będą składane partiami.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
http://www.bto.pl
O wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Zamawiający poinformuje niezwłocznie po jej wyłonieniu na swojej stronie internetowej: http://www.bto.pl
Oferent, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty przesłania wzoru umowy. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy we wskazanym wyżej terminie Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Dodatkowych informacji udziela p. Agnieszka Rosińska pod adresem email: [email protected]
* Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Formularz SIWZ (link do pliku: zapytanie ofertowe ogniwa.pdf)
WYBÓR OFERTY
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu do zapytania ofertowego 1/10/2018.
WYBÓR OFERTY (link do pliku: wybor oferty 1_10_2018.pdf)
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/10/2018
Holder plastikowy (obejma/uchwyt) do łączenia 16 ogniw litowo jonowych typu 18650 w konfiguracji 2x8 sztuk. Raster poprzeczny wewnętrzny 22mm, raster wzdłużny pomiędzy ogniwami 19,3mm – ilość 700 sztuk
500 sztuk holderów – dostawa w miesiącu styczniu 2019
100 sztuk holderów – dostawa w miesiącu maju 2019
100 sztuk holderów – dostawa w miesiącu październik 2019
Formularz SIWZ (link do pliku: zapytanie ofertowe holdery.pdf)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu do zapytania ofertowego 2/10/2018.
WYBÓR OFERTY (link do pliku: wybor oferty 2_10_2018.pdf)
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/10/2018
Łącznik hybrydowy do łączenia 16 ogniw litowo jonowych typu 18650 w konfiguracji 2x8 sztuk. Raster poprzeczny wewnętrzny 22mm, raster wzdłużny pomiędzy ogniwami 19,3mm. Wstawka przeznaczona do spawania łącznika z ogniwami wykona z Ni. Materiał łącznika Cu/Ni/Al/stal – ilość 342 sztuk
142 sztuk łączników– dostawa w miesiącu styczniu 2019
200 sztuk łączników – dostawa w miesiącu maju 2019
Formularz SIWZ (link do pliku: zapytanie ofertowe lacznik.pdf)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu do zapytania ofertowego 3/10/2018.
WYBÓR OFERTY (link do pliku: wybor oferty 3_10_2018.pdf)
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/10/2018
- Pasta termoprzewodząca o przewodności cieplnej min. 6W/mK i temperaturze roboczej: -40 ~300 °C. Opakowanie min. 100g – sztuk 3
- Pasta termoprzewodząca o przewodności cieplnej min. 3,8 W/mk i temperaturze roboczej: -30 ~300 °C. Opakowanie min. 100g – sztuk 6
- Klej termoprzewodzący o przewodności cieplnej min. 1W/mK. Temperatura pracy do 200 stopni C. Opakowanie min. 10g. – sztuk 4
- Podkładka termoprzewodząca kauczukowo-silikonowa jednostronnie przyklejana o grubości 0,3mm i przewodności cieplnej min. 1W/mK. Długość min. 300mm, szerokość min. 300mm. – sztuk 3
- Podkładka termoprzewodząca kauczukowo-silikonowa o grubości 0,3mm i przewodności cieplnej min. 1W/mK. Długość min. 300mm, szerokość min. 300mm. – sztuk 12
3 sztuki pasty termoprzewodzącej o przewodności cieplnej min. 6W/mK i temperaturze roboczej: -40 ~300 °C. Opakowanie min. 100g – dostawa w miesiącu styczniu 2019
6 sztuk pasty termoprzewodzącej o przewodności cieplnej min. 3,8 W/mk i temperaturze roboczej: -30 ~300 °C. Opakowanie min. 100g, 4 sztuki kleju termoprzewodzącego oraz 4 sztuki podkładki termoprzewodzącej kauczukowo-silikonowej o grubości 0,3mm i przewodności cieplnej min. 1W/mK. Długość min. 300mm, szerokość min. 300mm – dostawa w miesiącu maju 2019
3 sztuki podkładki termoprzewodzącej kauczukowo-silikonowej jednostronnie przyklejanej o grubości 0,3mm i przewodności cieplnej min. 1W/mK. Długość min. 300mm, szerokość min. 300mm oraz 8 sztuk podkładki termoprzewodzącej kauczukowo-silikonowej o grubości 0,3mm i przewodności cieplnej min. 1W/mK. Długość min. 300mm, szerokość min. 300mm – dostawa w miesiącu październiku 2019
Formularz SIWZ (link do pliku: zapytanie ofertowe pasta.pdf)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu do zapytania ofertowego 4/10/2018.
WYBÓR OFERTY (link do pliku: wybor oferty 4_10_2018.pdf)
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5/10/2018
Moduł PCB BMS „Battery Management System” typu 15S do zarządzania bateriami litowo-jonowymi o napięciu znamionowym 3.6VDC. Maks napięcie systemu bateryjnego 54VDC, prąd ładowania rozładowania do 40A, pasywny system balansowania ogniw, kontroler BQ769x lub porównywalny z oprogramowaniem i pomiarem temperatury. – 2 sztuki
1 sztuka systemu BMS – dostawa w miesiącu październiku 2019
1 sztuka systemu BMS – dostawa w miesiącu styczeń 2020
Formularz SIWZ (link do pliku: zapytanie ofertowe BMS.pdf)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu do zapytania ofertowego 5/10/2018.
WYBÓR OFERTY (link do pliku: wybor oferty 5_10_2018.pdf)
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6/10/2018
- Czujnik temperatury typ NTC Rn=10KOhm, montaż THT, Gwint M3 - 10 sztuk
- Tranzystory N-MOSFET Umax=80V, Imax=300A, P=375W, RDS=1.2mOhm , obudowa SMD HSOF-8 – sztuk 137
Formularz SIWZ (link do pliku: zapytanie ofertowe elektronika.pdf)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu do zapytania ofertowego 6/10/2018.
WYBÓR OFERTY (link do pliku: wybor oferty 6_10_2018.pdf)
Zapytanie ofertowe nr 1/12/2017
( dotyczy zamówienia usługi badawczej )
ZAMAWIAJĄCY
BTO Sp z o.o 90-341 Łódź ul. Fabryczna 25 NIP: 7261016110
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu znacząco ulepszonego wyrobu. Projekt dotyczy opracowania zaawansowanego system zarządzania energią cieplną w pakietach akumulatorów litowych.
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Poddziałanie 2.3.2 Bony na Innowacje dla MŚP współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Wykonanie usługi zgodnie ze SIWZ zawartymi w załączniku nazwanym „Formularz SIWZ”
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów zgodnie z procedurą opisaną w SWIZ.
Formularz SIWZ (link do pliku: zapytanie ofertowe BTO_BON.pdf)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu do zapytania ofertowego 1/12/2017.
WYBÓR OFERTY (link do pliku: wybor oferty BTO_BON.pdf)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------WYNIKI POSTĘPOWANIAna zapytanie ofertowe z dnia 07.07.2017na zakup usług badawczychWyniki oferty: (Link do pliku: wybor_oferty.pdf)------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
z dnia 07.07.2017
na zakup usług badawczych
Przedmiotem zamówienia jest: usługa badawcza polegająca na opracowaniu założeń do modelu fizycznego łącznika hybrydowego, zamodelowanie łącznika hybrydowego, obliczenia rezystancji w zależności od konfiguracji materiałów oraz zmian rezystancji w funkcji temperatury pracy łącznika – 1 szt.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia.
Uwaga: Pod pojęciem modelu behawioralnego rozumie się zależności zmian rezystancji łącznika w funkcji temperatury wynikającej z obciążenia podczas pracy pakietów (ładowanie/rozładowanie w warunkach zbliżonych do stałego obciążenia).
Nazwa i kod określony przez Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Usługi badawcze, 73110000-6
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
5. Miejsce realizacji zamówienia
6. Podstawy wykluczenia
7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
8. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował, przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
Sposób przyznawania punktacji :
Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru: P = Cn / Cof b x 100%, gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę
Cn – cena najniższa wynikająca ze złożonych ofert (spełniających wszystkie wymogi)
Cof b. – cena oferty badanej
9. Sposób przygotowania oferty
10. Miejsce i termin złożenia oferty, osoba do kontaktu
11. Warunki zmiany umowy
Przedłużamy okres składania wniosków do 30.11.2016 r. na nabór kadr do realizacji projektu na stanowiska:1. Kierownik naukowy projektu -załącznik2. Konstruktor -załącznikZapraszamy do zapoznania się z załącznikami.
Wyniki z dnia 24.10.2016
Ogłoszenie wyników postępowania na zakup sprzętu pomiarowego i laboratoryjnego w trybie zapytania o cenę z dnia 17.10.2016.
Zestawienie wybranych ofert zamieszczamy w załączniku PDF tutaj.
Uwagi:
• W zakresie zapytania o dostawę kamery termowizyjnej postępowanie zostaje wstrzymane do momentu sprawdzenia czy zaoferowany sprzęt spełnia praktyczne wymagania pytającego,
• W zakresie zapytania o dostawę „Analizatora mechanicznych parametrów zgrzewu” nie przedstawiono żadnej oferty w zakresie budżetu przeznaczonego na zakup.
Zapytanie ofertowe nr 1/10/2016
( dotyczy zakupu sprzętu technicznego )
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu technicznego zgodnego ze SIWZ zawartych w załączniku nazwanym „SIWZ”
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 20.12.2016 r
OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu nazwanym „SIWZ” w odpowiednich rubrykach tj. „Oferowany produkt” oraz „Oferowana cena netto”
Oferta powinna być także uzupełniona o:
- nazwę firmy,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- Imię, nazwisko i telefon osoby sporządzającej ofertę,
1 - Cena 100%
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bto.net.pl oraz poczty elektronicznej,
Formularz SIWZ
BTO Sp. z o.o.Fabryczna 25 90-341 Łódź tel: +48 42 672 42 02 e-mail: [email protected]
Filtruj